Møderum og Reservationsstyring Display

 

 

Møderum og Reservationsstyring forbedrer oplevelsen for besøgende. Tilføjer effektivitet til møder og arrangementer, og holder informationen ajourført.

 

Facility Management udnytter ressourcerne optimalt og sikre maksimalt udnyttelse af bygningernes mødelokaler og konferencerum. Det skaber store anlægsbesparelser, og skaber tids effektivitet.

 

Kombinering af smart system med et nyt interaktivt display er uundværlig for et vellykket mødearbejde. Strategisk placerede skærme foran møderum og direkte udenfor værelser med mødeoplysninger. Interaktive skærmbilleder giver brugerne adgang og endda kontrol af møderum.

 

 

 

Forbedret besø

Leads to less hassle, less wasted time, a better working environment and increased customer retention.

 

Problemfri møde oplevelse

Configurable branding and layout, so that your visitors see a consistent and slick system across all your devices.

 

Fremme møde arrangementer

Display event information on large screens, online & outside individual rooms. Reach the greatest audience with the greatest influence.

 

No more booking conflicts

Clear on-screen and online access to room schedules to find and manage available meeting space. Book office directly at screen level or online.

 

Forbygge forvirring og spildtid

Add detailed event media, graphics and messages to personalize event experience. Integrate it with Wayfinding to manage visitor flow.

 

Meget konfigurerbar til hvert speciel behov

If you focus on your event, it’s internal, organizers or the public, you can easily set up the system to best suit the needs that are present.

 

 

Fordele:

Flerspro  – Support 14 languages (Chinese, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Italian, Japanese, Korean, Norwegian, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish)

 

Effektiv space management  – Increases efficiency by utilizing your existing building facility resources and stops from unnecessary investments in new meeting rooms etc.

 

Spare tid  – You do not have to run around looking for a free space, instead, one can just book meeting quickly from anywhere you are. Videre, det giver medarbejderne mer tid til fokus på andre opgaver

 

Fleksibel integration efter ønsker – Supports multiple operating systems such as Mac OS, Windows,  or Android. You can choose from full hardware + software package or just one or the other

 

Europæisk udviklet software – Provides with an excellent product quality and reliability, so the device will last even longer

 

Forbedre dit arbejdsmiljø – Lack of space and inefficient space management can result in a frustration among employees. The meeting room booking system contributes to rising satisfaction level

 

Overvåg udnyttelsen af kontorfaciliteter – You can see a report about workspace and meeting room usage for recordkeeping purposes. That helps to determine what kind of room you need

 

Brug for hjælp? – Our free hotline support service ensures that our customers are provided with the level of maintenance they need

 

 

 

Med reservationssystem kan du:

Se aktuelle møder og reservationer

Søg efter ledige mødelokaler baseret på foretrukne parametre såsom placering, størrelse, AV-udstyr osv.

Opret, bekræft, forlæng og annuller møder

Bestil ekstra tjenester, såsom catering, AV-udstyr, bordarrangement m.m.

Vis tilgængelighed af flere mødelokaler på en skærm

Brug PIN-kode beskyttelse

Brug farvekodning til at visualisere fri / optaget status

Brug indbyggede skabeloner

Design egne layouter, for eksempel med video